neděle 12. října 2014

Deník z léta 2003

Jedna malá výhrůžka hned na začátek.


Bylo mi 12 a jela jsem na tábor...

Dále už cituji přímo z deníku, i s chybami. :D


   A tohle všechno se mi v červenci stalo: Potkala jsem perfektního kluka, který se jmenuje Marcel Š. a je z Prahy!

30.7. PONDĚLÍ - Jsem v táboře v Žerotíně. (Skvělý!)
 1.8. Dnes jsem tancovala ploužák s Marcelem!
 2.8. Dnes celý den pršelo. Prý tak má být celý týden. Ale byla jsem       s Marcelem.
 3.8. Dnes jsem opět tancovala ploužák s M!
 4.8. Dnes celý dopoledne pršelo, hráli jsme přehazku a kuličky.
 5.8. Hurá! Nemáme rozcvičku.
 6.8. Do prdele! Zas máme rozcvičku :(
 7.8. S Marcelem je End. Dnes jsme se sprchovali, Jupí! (snad ne s M.)
 8.8. Je olimpiáda. Tatran barva bílá, v ní je naše síla!
 9.8. Je olimpiáda. Vyhráli jsme.
10.8. Možná bude DISCO. Není Dicko, je až zítra.
11.8. Balíme. Je slavík a disko.


13.8. Byla jsem s Michalem venku. (na hřišti) Dal mi řetízek!
      (Kdo je sakra Michal??)
14.8. Dali jsme si s Michalem 1. pusu.
15.8. Dnes jsme se i s Michalem drželi za ruce.
16.8. Byla jsem venku u řeky i s M. Podal mi klacek a zeptal se mě,       co bych s ním udělala, kdyby to byla naše láska... 
17.8. Byli jsme na koupáku.
18.8. Byli jsme v Plzni.
19.8. Byla jsem na koupáku.
20.8. BylA jsem na koupáku, rozešla jsem se s Michalem.

   Vždycky jsem tvrdila, že jsem nikdy nepodvedla... Žila jsem v omylu... Čtěte dál, jestli na to máte žaludek...


21.8. Dnes mi přišel pohled od Péti, pořád ho miluju!



22.8. Mám 37,9. Tak mám asi po prázkách.
23.8. Sakra, nemůžu si jít pro TOP Dívku, jsem ill! Pošlu tátu.
24.8. Dnes dávala Tracy Beakerová. :) 





Co vy a vaše známosti na léto? Taky jste jednoho člověka podvedli hned 2x?






5 komentářů:

  1. Ve 12 letech mě kluci nijak nezajímali, asi to bylo tím, že jsem nebyla táborový typ.
    A když člověk má někoho rád, ale nechodí s dotyčným, tak ho přeci nemůže podvést, když s ním nechodí. Nebo jo?

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, že ne, je třeba to brát s nadhledem... :) Všichni to byli (a někteří stále jsou) jen kamarádi... Měj se fajn, Elaine!

    OdpovědětVymazat