neděle 12. října 2014

Když se sny stávají skutečností





SPLNĚNO:

  • Udělat něco nebezpečného


    Trochu se načuchat síry s možností intoxikace, proč ne? Vždyť ji čudí moje milované sopky! Ta z Vulcana byla teda echt nedejchatelná... Zdá se vám to nebezpečné? Nebo vlézt přímo do kráteru aktivní sopky? Sen splněn na 1*! 




  •  Vypít spousty a spousty PIVA!

Ach, miluji pivo!

    Prej to není ani trochu sexy (u holek), ale to je mi u zadku. Dělám spousty dalších věcí, který nejsou sexy. 
Ale mám zásadu, nikdy nepiju pivo sama, myšleno tak, že si neotevřu lahváče doma u televize, když Chránič chrání.
Tohle léto jsme ho pili na litry a všude jsme museli ochutnat! Vítěz je každopádně Birra Moretti z Itálie. :)(pro teď) Z českých Žatec a Plzeň.






  • Vidět aktivní sopky, nejlépe při samotné erupci

    Tohle bude na dýl, takže si uvařte kafe a pohodlně se usaďte. Chránič pro mě udělá (skoro) všechno, takže i když je ten typ 'all inclusive, 5* hotel v Řecku', tak se mnou jel na 17 dní pod stan, s tím, že na žádné opalovačky a vyvalovačky čas nebude. Já bych do Řecka nejela, proto ho obdivuji. 

    Mohla jsem tak na vlastní oči vidět Etnu, Vulcano, Stromboli a Vesuv. (děkuju - děkuju - děkuju!) A stanovat na úpatí sopky.
Před odjezdem jsem přemýšlela, co to se mnou udělá, až po 1. uvidím sopku, ba dokonce s tekoucí lávou... Omdlím? Dosáhnu orgasmu? Víte, jak to myslím, ne? :D No, bylo to něco mezi tím, takže jsem jen myslela, že vybouchnu a omdlím z té 3 km nadmořské výšky. (v případě Etny.)

    Stromboli jsme viděli přímo soptit, láva tekla do moře, my na to koukali z lodě. :) Stromboli je ostrov, z jedné strany obydlený a z druhé ta sopka takhle vyvádí. Stojí to za to!

    Na Etnu jsme šli snad 6 hodin! To uděláte 2 kroky a 1 se sesunete zpátky, v té poslední třetině cesty, do té doby to docela jde. Dolů nám to trvalo 2 hodinky i s kafem, protože jsme to seběhli, bylo to tak jednodušší, než pořád zapadat do sopečného popelu. :D

    Na Vulcanu jsme slezli až dolů do kráteru, jen já a Chránič, ostatní neměli odvahu nebo chuť. Mohla jsem se v tu chvíli mít lépe? Stáli jsme přímo tam, odkud srší láva, když je erupce. Pod nohami jsme měli doslova peklo a byli tak maličký oproti světu! :) 

    Vesuv jsme bohužel viděli jen z dálky, protože jsme se věnovali hlavně Pompejím, a to je na celej den! Protože je to bludiště, který vypadá jak hřbitov kamenů, příště raději výšlap na Vesuv! :)

    Ono to štěstí ze mě srší na každé fotce! :) Přála bych to zažít každému, splnit si sen.



Je někdo taky ujetý na sopky? Jaké jsou vaše splněné sny? :)


2 komentáře:

  1. Téda, to jsou moc pěkné sny. Já jsem na podzim v Bretani a sen byl vidět moře a oceán, zase :-D A tak jsem ho stihla už asi pětkrát nebo šestkrát od začátku pobytu a rozhodně to nebylo naposledy :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš bejt nejšťastnější člověk, když sis jeden sen splnila tolikrát! :D Jen tak dál! :)

      Vymazat