pátek 3. října 2014

Zůstaň se mnou - recenze

Gayle Forman - If I stay

ŽÍT PRO LÁSKU.

Četli jste? Možná se teprve chystáte.
Nebo jste viděli aspoň film? Co na něj říkáte?


Já četla knihu.



    Napsala bych, že jedním dechem, ale lhala bych, párkrát jsem dech nemohla popadnout.
Dlouho jsem nečetla tento styl knížek, o lásce, dojemných a až smrtelně nakažlivých! Doslova.
(Až na P.S. Miluji tě, úžasný irský román!)

    Sice si nepopláčete jako u čtení Hvězdy nám nepřály, ale i tak je knížka dost emotivní, zvláště pokud jste zrovna zamilovaní a jste z milující spokojené rodinky nebo prostě máte rádi hudbu.

    Bude se vám líbit i pokud nehrajete na Cello nebo nejste rocker. Ano, knížka je hodně o hudbě, jelikož hlavní pár je hudbou naprosto posedlý, i když jeden punkem a druhý klasikou. 



    Určitě už víte, že Mia, hlavní postava, je po autonehodě v kómatu a celá kniha je jen o tom, jestli se vzbudí. Ovšem vše se odehrává z jejího pohledu! Bude vás to bavit. 
Přemýšleli jste někdy nad tím, zda nás lidi v takovém stavu mohou slyšet? Co se vlastně s nimi děje? Cítí se jako když spíme, mají sny, nebo se potulují po světě ve snaze zemřít nebo se vrátit zpět? Zajímavé, co? Gayle má na to jednoznačný názor, to se však dočtete. 


    Kniha je napsaná velmi jednoduše a poutavě. Mia se ve vzpomínkách vrací zpět a snaží se přijít na to, jestli dál žít nebo zemřít. Z větší části převažuje touha zemřít. Až do doby...... Nechte se překvapit! :)




    Takže, chcete se trochu dojmout a strávit tak jeden příjemný večer s knihou? Do toho, Zůstaň se mnou je správná volba! :)

    Asi to bude znít divně, ale oblíbila jsem si milostné příběhy s nádechem smrti. Než mě úplně odsoudíte, zkuste si to sami. Pro začátek postačí o tom číst. :D



Nenechte se odradit, Andy u toho sice usnul, ale nudné to fakt není! :D

Yoli, 2014, 184 stran

2 komentáře:

  1. Já jsem na to koukala, když jsem si vybirala dárek na narozeninám.. a přišla mi to bohužel docela tuctovka.. Tedka trošku lituji :-D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Najdou se i tací, kterým se knížka nelíbila.. ;) Tak mrkni aspoň na film.. :P

    OdpovědětVymazat