pondělí 21. července 2014

Žijeme zdravě!

    Teda.. Chránič hubne a oba chceme být zdraví.. Už hubne dva roky, jen váha pořád ukazuje stejně, myslím, že za to může náš soused..  
My dva žroutci ale víme o zdravém životním stylu prd.. Cpeme se (cpali jsme se) mastnými jídly a zapíjeli to Colou, často pili PIVO (stále pijeme) a pohybovali jsme se tak maximálně ve stejném rytmu a to pod peřinou..


    Tak si chránič jednou stáhl aplikaci, která mu počítá kalorie.. Doporučila mu ji sama Iva Frühlingová.. Kde si zadal, že chce mít 90 kg a spočítala mu (ta aplikace, ne Iva), kolik kilodžaulů může za den spořádat.. Poctivě si tak zapisoval dva dny svůj nezdravý jídelníček, přičemž zjistil, že doporučenou denní dávku překračuje asi o 1000 kJ..  Divil se, já a soused vůbec..


    Najeli jsme tedy na zdravou stravu.. Asi hodně zeleniny a ovoce, pitný režim a taky omezili (nežrali) mastné a sladké..
Ale co mám jako vařit? Já, která nevařím ani nezdravě? Musím ho přeci podpořit, když se pro něco tolik nadchnul..
Objednala jsem mu Smoothie maker a mixuji mu v něm večeři a svačiny, občas oběd a někdy snídani.. Takže doma krmím velké chlupaté mimino, co bohužel umí mluvit a remcat mi do vaření..


    A přes den to u nás doma křupe.. Někdo doma nechá rohlíky ztvrdnout, my je tak rovnou kupujeme a pak jíme.. Nebo polystyren a tak.. Je ho okolo domu plno, zateplují..
    Jo, dařilo se nám, vydrželi jsme celý týden (tu část týdne od pondělí do pátku), pak šli na jedno, z kterého byly tři a pak pět.. Protože pil na kuráž, aby mi mohl říct něco, čím mě nasral a já pak pila, abych to zapomněla.. Nepovedlo se, mně ne.. Vypadá to, že nezvládáme nejen žít zdravě, ale i pití..


    Druhý den jsme se prožrali festivalem a pili teplý pivo.. Zkoušeli jsme najít vychlazené, ale po šestém stánku jsme to vzdali.. Takže Chránič nabral za dva dny to, co shazoval dní pět.. A děsně se ponaučil, teď mi tu křupe a remcá..
Zdravému životnímu stylu zdar!

L.H.

Žádné komentáře:

Okomentovat